یزدفردا "روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی دفتر شهرستان میبد  اعلام کرد "مردم این شهر انشاء الله خبرهای خوشی را در مسیر اجرای عدالت اسلامی و انقلابی خواهند شنید.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی محمد جواد دهقانی فیروزآبادی که بتازگی از سفر زیارتی بازگشته طی ملاقات رویارو با مردمی که درد دلهای خود را با ایشان در میان می گذاشتند در سخنرانی کوتاه خود از آنان تشکر و دلجویی کرد و گفت به هر حال اجرای حق و عدالت هزینه دارد و کسانی که در راه دفاع از حق مسلم خود و مبارزه با ظلم و تبعیض متحمل سختی ها و خسارات و دیگر مشقات شدند بدانند که
 اولاً حق گرفتنی است
و ثانیاً چون خداوند اراده کرده حق پیروز است و طرفداران حق و عدالت حتماً پیروز و سرافرازند
و ثالثاً در پیشگاه خداوند به شرط صبر و پایداری انقلابی از اجر و پاداش بزرگ برخوردار خواهند بود و سرانجام روسیاهی از آن کسانی است که با جاه طلبی دستاویز متجاوزان به حریم حق و عدالت و عرض و آبروی شما قرار گرفتند و به شما مردم آبرومند و شهید پرور با نادانی و خود خواهی ظلم مضاعف کردند.
 دهقانی که این روزها میزبان میهمانان بومی و غیر بومی بود با اطمینان از پیگیری های برخی شخصیت های مطمئن و عدالت خواه به مردم مژده داد که سرانجام جشن شادی پیروزی حق و عدالت را برپا خواهیم کرد و شاهد مجازات همه خاطیانی خواهیم بود که در پیش چشم دولت عدالت محور به حق مردمی حقیقت جو و عدالت خواه ظلم و خودخواهی و لجبازی و یکدندگی کردند و حاضر نشدند به سخن حق شما مردم مظلوم گوش داده و در برابرتان خضوع نمایند.
وی از پیگیری های به عمل آمده جدید حزب در سطح بالای کشور اظهار خرسندی کرد و گفت نشانه ها حاکی از آینده ای درخشان برای شما مردم شهید پرور میبد دارد.
در پایان خطاب به کسانی که در این حوادث آسیب های بسیار دیده یا از تعقیبات مكرر و آزار دهنده قضایی و انتظامی آزار دیده اند گفت :به زودی با اجرای عدالت همه این مسائل انشاالله برطرف خواهد شد وبا قاطعیت از شورای تامین شهر و مسئولان قضایی و انتظامی خواست دست از این اقدامات آزار دهنده بردارند و همه چیز را كان لم یكن قلمداد و تمام كنند و بیش از این این،مردم را از نظام و انقلاب بدبین نسازند.
وی از مسئولین خواست از مردم عدالت جو با جان ودل حمایت نمایند و جلوی ظلم و بی عدالتی با وحدت و یكپارچگی بایستند تا حصول نتیجه ای رضایت بخش به حول و قوه الهی

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا